Livrări și returnări
Livrarea pachetului tău
Pachetele sunt, în general, expediate în termen de 1- 2 zile de la primirea comenzii și sunt expediate prin Fan Courier sau Prioripost cunumar de urmărire. Dacă preferați verificare colet, se va aplica un cost suplimentar, așa că vă rugăm să ne contactați înainte pentru alegerea aceastei metode. Indiferent de alegerea pe care o faceți, vă vom oferi un link pentru a urmări pachetul online.
Taxele de expediere includ taxele de manipulare și ambalare, precum și costurile de expediere. Taxele de manipulare sunt fixate (GRATUIT), în timp ce taxele de transport variază în funcție de greutatea totală si locatia transportului. Vă sfătuim să vă grupați articolele într-o singură comandă. Nu putem grupa două comenzi distincte plasate separat, iar taxele de expediere se vor aplica pentru fiecare dintre ele. Pachetul dvs. va fi expediat pe propriul dvs. risc, dar avem grijă specială pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile au dimensiuni variabile și obiectele dvs. sunt bine protejate.
Returnare în 14 zile
Returnarea pachetului în 14 zile, este un drept garantat de către legislatia Europeană pentru comerțul online, dar si acest drept se aplică în anumite condiții.
Conditii eligibile:
1. În cazul în care nu mai doriți comanda, va trebui sa suportați taxa de retur care in cazul in care veti solicita contravaloarea comenzii se va retine din valoarea de ambursat.
2. În cazul în care produsul nu este ceea ce v-ati dorit sau nu corespunde descrierii de pe site, de asemenea veti suporta taxele de retur.
Returnare în 30 zile
1. În cazul în care produsul are defecte de fabricatie, taxele de retur in acest caz vor fi suportate de catre noi.
2. În cazul în care solicitați înlocuirea produsului cu un altul (culoare, marime), taxele de transport vor fi suportate de catre client.
3. În cazul în are doriți sa returnați un produs care nu se încadreaza in termenul de returnare de 14 zile, produsul va fi analizat la receptie, iar valoarea lui va scadea in functie de uzura.